Retur

E-butik
 

Vores politik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refundering eller ombytning. For at være berettiget til en returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den.

Følg nedenstående procedure for at returnere en vare:

1) Udfyld den returformular, der fulgte med i din pakke. Hvis du har mistet den, kan du downloade den her. Udskriv den, og udfyld detaljerne om din ordre og vare. Hvis du har problemer med at finde produktkoden eller ordrenummeret på din faktura, kan du se det her.

2) Pak varen forsvarligt ind, og sørg for, at vores returformular er inkluderet.

3) Mærk kassen med et gratis returklistermærke fra UPS, der ankom i din pakke.

4) Kalas dækker forsendelsesomkostningerne for den returnerede og den udgående vare. Bring din pakke til det nærmeste Drop-off Point for gratis returnering. Find dine nærmeste Drop-off Points lige her.

5) Returneringer vil blive behandlet inden for 30 dage fra returdatoen.

 

Tilpassede produkter

 

Vores tøj er designet til at modstå de mest krævende forhold, som man møder under daglig cykling. I det usandsynlige tilfælde, at du oplever et problem med vores tøj som følge af en fejl eller fejl fra vores side, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt, og vi vil bestræbe os på at løse problemet så hurtigt som muligt.

Det ligger i selve det specialfremstillede tøjs natur, at hvert eneste produkt er meget personligt. Derfor kan vi ikke tilbyde ombytning eller refundering, hvis du bestiller forkerte størrelser.